01 Şubat 2011

BU KALP SENİ UNUTUR MU...

BU KALP SENİ UNUTUR MU...
010211
Ah benim koca kafam küçük beynim, demek sen futboldan anlamıyorsun?
Ah benim koca kafam küçük beynim, sana koca koca adamların toplandığı yerlerde "Küçük beyinli." demişler.
Ah benim koca kafam küçük beynim, kafası mı top kendisi mi dünyanın?
Şimdi, adamları toplayıp adamlardan sonra da para toplayıp, sonra da toplanan şeylerle top alıp, sonra topun düzgün gitmesine yardımcı olup, toptan sonra bizim de toptan düzeleceğimize olan inançla, toptan bir itaatle, topluca geliyoruz geleceğe... Müsait misiniz?
Önemli mi cümlenin gelişinin yahut gidişinin çirkin olması?
Adam önüme geçip "Devlet oynatıyor kumarı sana ne?" diyor.
"Git Tayyip'i yaz!" diye yol gösteriyor.
"Bütün Tavşanlı yazılarını okuyup arkandan sövüyor." diyor.
Yazarsan gene söveceğiz, demek istiyor sanırım. Kendisinin sövdüğünü söylemiyor.  Biliyorum canım o da sövüyor.
Dağ başında benzinlikte bağırarak konuşan insanın yanındakiler de bana doğru geldiği için üstüme yürüdüklerini mi söylemeliyim acaba?
O ne kin dolu bakışlardı öyle? O gün orada bulunanları ve orada olanları unutmayacağım. Istisnasız.
Bu kalp seni unutur mu...
Öyle mi, sahiden artık yazılarımı ciddiye alıp topluca gazete mi okuyorsunuz sevgili hemşehrilerim? Sonra da okuduğunuz yazının üzerine bana ve yazdıklarıma sövüyor musunuz? Ali İhsan Özeden haklı mı, yani bana sövüyor musunuz size Allah'ın haram kıldığı şeyleri hatırlatınca? Sahiden inanıyor musunuz kumar kurumundan gelen parayla bina yapılınca şehrimize hayır geleceğine? Yoksa siz de mi "Çekmişiz kafaları dalmışız hayallere..." diye bağıra bağıra dolaşanlardansınız?
Yahu iş gele gele nerelere geldi.
Ufak tefek bir adamın (Küçük beyinli.) yazdıkları ilçenin geleceğini kararttı baksanıza! Yazdırmayın buna köşe möşe!
Aykırı fikir beyan ettim diye beni yaşatmayacak mısınız? Size ne oluyor da böyle barbarları kıskandıran diş gıcırtılarına teslim oluyorsunuz?
Ele ele kepek.
Sövün beyler sövün!
Allah şahit olsun sövmelerinize.
Allah benim de kalbimin bu mahzunluğuna şahit olsun, asla yatışmayacak bu mahzunluğuna.
Bu kalp seni unutur mu... Soru bile değil.
Asla! Asla!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder