02 Haziran 2010

YAŞASIN FUTBOL, YAŞASIN KALABALIKLAR!

YAŞASIN FUTBOL, YAŞASIN KALABALIKLAR!

Kuzum neler oluyor Allah aşkına?
Tamam, şampiyon olduk da sevincimizi ve kutlamamızı iki gün erteleyemez miydik? Acele edenleri anlayabilmiş değilim. O gün akşam vakti meydana baktım ve kocaman bir “Yuh!” çektim. Ülkemizde 6 askerimiz şehit edilmiş, gemilerimiz israil (Bilerek küçük yazılmıştır.) tarafından vurulmuş 16 şehit vermişiz ama meydanda kutlama var. Gündüz gözüyle hem de, havai fişekler atılıyor. Yok artık, kim yapıyor bunları, diye soran birçok insana ne söyleyeceksiniz merak ediyorum. Açıklamalardan bazılarını dinledim, şehitlerimiz var, Gazze gemileri vuruldu ve özellikle ilçemizden değerli bir insan esirler arasında haber alınamıyor bu acılar varken kutlama yapacağız siz taşkınlık yapmayın sevinin ama gürültü yapmayın. Oldu mu sizce? Babanız ölse düğüne devam eder misiniz? Anneniz ölse bayrama gider misiniz?
Ya bunlar ne kadar önemliydi? Yahut takımımızın başarısı bunun yanında önem sıralamasını mı şaşırdı. Zaten Cuma günü mü nedir statta kutlama falan yapacaksınız iki gün daha beklenemedi mi Allah aşkına? Sabredemeyen kim bana gösterin de bütün Tavşanlı adına utanmaktan kurtulayım.
Bütün bunlar bir yana…
Takımın başarısı elbette sevinç kaynağıdır. Zaten başka hiçbir işi bitirmişliğimiz yok ne olacak hiç mi sevinmeyelim yani? Yahut bitirilmiş hangi işe bu kadar sevinme gereği duydunuz? Söyleyin hangisine bu kadar önem verdiniz? Büyüklerimiz (!) örneğin… Her seferinde birbirlerine, takıma destek vermeleri için baskı yapıyorlar. İlk toplantılardan beri takip ediyorum. Takım ikinci lige çıktığında da aynı şeyler yaşanmıştı. Bunu yaparken ilçe menfaatlerini gözettiğinden ve samimiyetinden asla şüphem yok destek isteyenlerin ve destek vereceklerini söyleyenlerin. Vekilimiz belediye başkanından daha çok destek vermesini istiyor hatta buna mecbur olduğunu söylüyor. Devamında, daha önce takım için epey çalıştığını ve artık bugün var yarın yok şeklinde yorulduğunu söylüyor. Başkan da zaten yardım yaptıklarını ve kongre sürecinde yaşananları anımsatıyor ardından yapılacak yardımlardan bahsediyor.
Yahu ne oluyor?
Kimin hakkıyla kime yardım ediyorsunuz?
Bir de biz avama sorun bakalım ne düşünüyoruz.
Ortada ne var, hedefiniz nedir, planınız nedir?
Hangi planı yaptınız ki neye yatırım yapıyorsunuz?
Sormazlar mı adama, iyi güzel yatırım yahut yardım yapalım takıma da getirisi ne olacak ve bu getirisine yönelik çalışmalarınız nelerdir? Ne cevap vereceksiniz merak ediyorum.
Yönetenlerin elinde bu kadar büyük yetki olduğunu sanmıyordum açıkçası.
Resmen halkın hizmetine kullanılacak gücü güç gösterisi için kullanabilmekten bahsedebiliyorlar. Böyle söylerim çünkü daha bir planınız bile yok. Birinci lige çıktık bize çok getirisi olacak… Laf, hani planlarınız, hani ön görüleriniz, hani… Açıklayın da biz de inanalım. Bir buçuk milyon lira kumar parasından gelecek gerisini GLİ Kurumu bulacak, belediye bulacak, vekilimiz gayret edecek, havuzdan gelecek… Hesaplar falan işte. Hiç kimsenin aklına da gelmiyor ki biz bunca yıl gayret etseydik de bir milyon lira bulasaydık tanıtımlara, yatırımlara ayırsaydık her yıl, neler olurdu acaba? Yahut böyle yapmadıysak sorumluları kimdir? Yok tabi, ortada herkesin önünde gövde gösterisi yapabileceğiniz enstrüman olmayınca olmuyor bu işler. Bir de şu var: Biz Allah’ın kulları kumarı ne zaman meşru kıldık da kumar vesilesiyle şehrimize gelecek “HAYIR(!)”dan medet umar olduk?
İşin kolayına kaçmak, kendini de işin içinde göstermek ve başkalarının başarısı üzerinden koca bir ilçeye gelecek vaat etmek ve daha da tuhafı yetmiş bin insanın buna inanıyor olması… Yok, susarım daha iyi. Yahut haydi hep birlikte bağıralım: İşte taraftar işte şampiyon!

3 yorum:

  1. Babam gündüz vakti havai fişekli kutlama yapmışlar demişti de inanmamıştım.."yok canım, israil protestosu vardı ya tüfek atışı falandır" dedim (o da mantıklı değil ama havai fişekten mantıklı gelmişti o an:) )

    Vakitsiz yapılan kutlamayı mı, yoksa gündüz havai fişek görgüsüzlüğünü mü eleştirmeli bilemedim...Melih Gökçek yapımıştı aynısını biliyorsunuz.. (gerçi havai fişek gösterisinin gece yapılanı da saçma geliyor bana ama neyse:)

    YanıtlaSil
  2. Duyuglarıma tercüman olmuşsunuz. ama siz daha ii bilirsiniz sanki şenlikleri organize edenler biz top kafalı değiliz bu memleketin parasını topa harcamayız deyip oy toplayanlardı. Umarım reyini veren arkasını arıyordur.Hani vardıya müthiş bir kelam herkesin ağzındaydı "nasılsanız öyle yönetilirsiniz" demeki böyleymişsiniz demek lazım..

    YanıtlaSil
  3. Mehter takımı bile vardı :))

    Umarım oy verenler arkasını arıyorlardır, evet umarım arıyorlardır ben yerel ve genel hiç oy kullanmadığım halde arıyorum zira.

    YanıtlaSil