04 Mart 2011

ERBAKAN’IN ÖLÜMÜ VE BAKİ KALAN RİYA


ERBAKAN’IN ÖLÜMÜ VE BAKİ KALAN RİYA
Mustafa Uysal
040311

Ben öyle düşünüyorum siz nasıl düşünürseniz düşünün…
Kalan körler sağ olsun yahut ikiyüzlüler.
Kör ölür badem gözlü olur derlerdi de ben öyle olur sanırdım meğer kalanlar hep körmüş. Bildiğin kör yahut inatçı yahut bildiğin riyakar.

Hepsine şahidiz, Erbakan yaşarken hiç aklınızdan geçirmediğiniz övgü cümleleri nasıl oluyor da bugün ağzınızdan dökülüyor? Sahiden borçlu olduğumuzu biliyorum kendisine ama bazılarının bu borcu bile inkar ettiğini bile bile arkasından övgüler düzmesi sahte gözyaşları… Ne çok varsınız aramızda. Çevik Bir bile böyle yapmışken, televizyon kanalları, sendikalar, pislik gazeteler, işkenceci siyasetçiler… Ben aramızdaki ikiyüzlülere
ne söyleyeceğim?

Yetiştiğim yer hocayla aynı düzlemde değildi ve siyasi olarak çok fazla yolumuz kesişmedi ama davamız aynıydı. Bugün sadece borcum olduğunu biliyorum ve hakkını helal etmiş olmasını diliyorum. Ardından övgü cümleleri söyleyecek değilim. Allah onu daha iyi biliyor. Tam da öldüğü gün büyük bir hizmeti daha ortaya çıktı. Aramızdaki ikiyüzlüleri ifşa etti. Son seçimlerde aldığı oy oranlarına mı bakalım yoksa alay ettiğiniz günleri mi toplayalım bütün belgelerden? Hangisini istersiniz? Kendisi rahmet-i rahmana kavuştu artık yaptığınız yalakalığa karşılık veremez. Bu çaba niye? Bu nasıl bir iştir Allah’ım? Dün kendisine hakaret edenlerin başı olan kişi bile üzgün olduğunu söylüyor. İnsan kanser hücresi öldü diye üzülür mü? Demedin mi öyle?

Ya buradakiler? Ya siz niye övüyorsunuz? Zaten ayrılıp gitmediniz mi? Övmeden konuşabilirsiniz, kim sizi övmeye zorluyor? Ayıptır. Taziye ve iyi dilek dışında söyleyecek hiçbir şeyiniz yok aslında.

Hep böyle yapıyoruz, ölenin ardından sahtekarlık illetine tutuluyoruz. Kardeşim duruşunuzun hakkını verin. Böyle devam ederseniz hesap günü işimiz zor olacak. Elbette zalimler öyle yapacaklar ancak siz yapmayın. Dik durun beyler, sadece dik durun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder