10 Aralık 2023

Kur'an / Dinler Tarihi Serisi (Çarpıcı bir analiz) CEVAP VİDEOSU

KUR'AN / Dinler Tarihi Serisi ( Çarpıcı Bir Analiz ) adlı videoya cevap vermek gibi bir gaflete düştüm :) İsterseniz yaptığım bu konuşma analizini dinleyebilirsiniz. Analiz yapmak için iki kez dinledim, trasnkriptini indirip üzerinde çalıştım, @gercegibul kanalının bazı videolarını izledim, kişi hakkında biraz araştırma yaptım, onun gerçeklerini inceledim... 30 yıllık birikimim ile cevap vermeye çalıştım. Onun dediği gibi satılmış sitelerden gelmiyorum :)) #belgesel #kuran #dinlertarihi #podcast Onun kendi videosu için kullandığı etiketler şunlar: (Ne kadar kötü niyetli olduğunu görün diye buraya alıyorum) kuran, kuranı kerim, kuranın, kuranın mucizeleri, kuranın meali, kuranın yalanları, kuranın çelişkileri, kuranın hataları, kuranın mucizeleri belgeseli, kuran-ı kerim, bakara suresi, gerçeği bul kuran, gerçeği bul, gercegi bul, dinler tarihi, kuran nasıl yazıldı, kuran nasıl toplandı, kuran nasıl indirildi, kuran nasıl kitap haline getirildi, kuran nasıl derlendi, kurandaki çelişkiler, kurandaki hatalar, kurandaki yanlışlar, kurandaki saçmalıklar, kurandaki gerçek din, 0:00 Giriş. Kişi ve kanalı hakkında konuşma 11:59 Bakalım bize neler söyleyecek 14:25 Kitap haline gelmesi ve Mervan 28:05 Kur'an'da mantık hataları ve çelişkiler bölümü 47:30 Önceki kitaplar bozuldu mu, Kur’an neden Arapça ve hadisler yasak? 54:20 Kuranda uzaylılar. Ben-Biz-O Kavramları. Kur'an'ı uzaylılar indirmiş. 1:04:10 Kuranda Kadın-Erkek Eşitsizliği 1:06:40 Kuranda Mezheplerin Yasaklanması 1:09:09 Kuranda Hz. Muhammed 1:12:15 Kişisel Analizim ve Yorumum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder