13 Ocak 2009

ADIM YOK

ADIM YOK

Gölgelerin gücü adına!

Hükümet adına!

Görüp gözeten, koruyup kollayan, tutup yakalayan kanun adına!

Türk Standartları Enstitüsü adına!

Beyan edilmiş bütün mallarım adına!

Kuran, ekmek, kitap adına!

Kulluk adına, insanlık namına!

Kredisi dağlar kadar büyük kartlarım adına!

Oğlum, kızım ve başım adına!

Gökteki bulut yerdeki su, daldaki yaprak adına!

Mezardaki kemik, Azur'daki mavi adına!

Beni ben olmaktan çıkarıp, güçlü yapacak her şey adına!

Sana yalvarıyorum... kölem ol, bana itaat et, sömürgem ol.

Sana söz veriyorum bir daha asla iyi davranmayacağım.

Şimdi bu evden çıkıp gideceğim ve bir daha dönmeyeceğim.

Sen kendi halinde kalacaksın ve senin burada hakkın olmayacak.

Ufuklarını kara dağlar sınırlamışken, her sabah güneşi tutacağım.

Sen uyandıktan sonra bile hala uyuyor olacak güneş.

Gecelerin uzun gündüzlerin bereketsiz geçecek.

Anne sütüne hasret kalacaksın, hiçbir inek buzağılamışken vermeyecek sütünü sana.

Kafanda saç oldukça içinde fikir, kasanda para oldukça ağzında diş olmayacak.

Sana hep bir tepeden bakacağım.

Tepeden bakıp susacağım.

Bunlar hep olacak.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder