01 Ağustos 2011

Bu Hayırlı Hizmetler Çok Oluyor!

Bu Hayırlı Hizmetler Çok Oluyor!

Mustafa Uysal
Tavşanlı’da Hayırlı Hizmetler Vakfı adı altında hizmetlerini 1981 yılından beri sürdüren bir vakıf var. Şehrimizde pek çok bina yaptılar içini Kuran’la doldurdular, öğrenciyle doldurdular, yurt yaptılar, okul yaptılar, hizmet binaları yaptılar. Daha da önemlisi o yıllardan bu yana binlerce kişiye binlerce kez hayrı ulaştırdılar.

Tavşanlı’nın en köklü vakıflarından birisi… Yapılmış bütün hayırlı hizmetlerin altında onların da imzası var neredeyse. Birçok yöneticisini hatırlıyorum okuduğum dönemden. Tavşanlı İmam Hatip Lisesinde okumaya başladığım zamanlarda tanıştım bu vakıfla. Unutamadığım birçok hizmetine şahit oldum. Rahmetli olan yöneticilerinin neden çokça ve bol dualarla yâd edildiğini pek anlamazdım o zamanlar. Tavşanlı’da binlerce insanı yetiştirdiler. Binlerce insana ekmek vermeye çalıştılar. Hepsini siz hayırsever insanlarla birlikte yaptılar. Oraya destek verdiyseniz siz de yaptınız yani.

Epeydir sürdürdükleri eğitim ve yaz kampı çalışmalarına yakinen şahit olduğum için öğrencileri hakkıyla yetiştirdikleri için ayrıca teşekkürü hak ediyorlar. Şimdiki başkan Arif Kulluk ve yönetimdeki arkadaşları bu vakfı hayırlı hizmetlerde hızlandırmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Sürekli eğitimler, kampanyalar, yardım faaliyetleri… Sürekli bir işle meşgul olduklarını görüyorum. Yaz kampında ve daha öncesinde gençlerle ve çocuklarla özellikle ilgilenen Bahattin Güneyin ve ekibini de tebrik ediyorum. Hayırlı hizmetlerin hayrını çoğalttılar. Bu yıl yüz elliye yakın çocuğun yaz kampında adam gibi eğitim almalarını sağladılar ve bunu kısa bir sürede yaptılar. Hayırlı Hizmetler Vakfı daha önceki yıllarda da böyle cıvıl cıvıldı ama bu yıl daha bir genişledi halka. İnsanlar vakıfla daha çok tanışma fırsatı buldular. Halk ve vakıf biraz daha iç içe geçti. Bu yazı ne çocuklar unutabilecek ne de aileleri. Son gün etkinlikleri de ayrı bir hava kattı çocukların ve ailelerin zihnine.

Geleceğimiz olan çocuklarımız ve gençlerimiz sağlam ahlaki temeller üzerinde yetişiyor ve bizim gözümüzün önünde oluyor bütün bunlar. Sevincimi fazla mı abartıyorum acaba diye düşünürken yakalıyorum kendimi ama geleceğimize dair atılan en minik adımda bile karnaval havasında sevinmem gerektiğini kavrıyorum sonra.

Hayırlı Hizmetler Vakfı çok oluyor, her şeye yetmeye çalışıyor. Gücü yetmediği zaman kendisine gelenler gibi size bunu söyleyemezse… Siz sorun o zaman. Gücüne güç katmak için siz sürekli yanında olun. Orada her dem bir faaliyet var. Gidin birine de siz katılın hayrı çoğaltın.

Onlar çok oluyor ama biz hayrı daha da çoğaltmalıyız. Ramazan da girmişken hayrı çoğaltmanın tam zamanıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder